خدمات وبلاگ نویسان جوان خرداد 90 - دبستان مطهره موچش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخن روز

دبستان مطهره موچش

نمایشگاه پرورش خلاقیت با رویکرد اصلاح الگوی مصرف

طرح پرورش خلاقیت با رویکرد اصلاح الگوی مصرف دبستان مطهره در پایه های چهارم و پنجم این آموزشگاه در سال تحصیلی 90-89  اجرا گردید.

تهیه دفتر ثبت ایده من و ایده های برتر کلاس ، برگزاری مسابقات نقاشی و مقاله نویسی ، تحقیق و پژوهش ، تهیه روزنامه دیواری ، تهیه کار دستی با اشیاء دور ریختنی ، برگزاری مراسم اصلاح الگوی مصرف آب و برگزاری کلاس های اوریگامی توسط مربی جوانه ها این آموزشگاه از جمله فعالیت های انجام شده در این راستا بود.


ارسال شده در توسط پروین لطفی
ارسال شده در توسط پروین لطفی

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
اشاره

هدف از برگزاری دوره های آموزشی و نشانه ی کار آمدی هر فعالیت آموزشی و پرورشی، ایجاد تغییرات مطلوب در شناخت و رفتار بالقوه ی یادگیرندگان است. همین هدف اساس و چگونگی فعالیت های آموزشی و پرورشی را تعیین می کند. برای دست یابی به این هدف، به اطلاعاتی نیازمندیم که پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان را نشان دهد. با دسترسی به این اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن ها می توانیم مشخص کنیم، کدام بخش از آموزش به یادگیری یادگیرندگان منجر شده است، و یادگیرندگان از کدام بخش بهره ی لازم را کسب نکرده اند و در آن زمینه به توجه و آموزش بیشتری نیاز دارند. از سوی دیگر، آگاهی از مؤثر بودن فعالیت ها و کوشش های آموزشی، مشوقی برای تداوم فعالیت های یادگیری – یاددهی معلم و یادگیرنده است و به آنان کمک می کند که آگاهانه به این فعالیت ها اقدام کنند. بنابراین، معلمان به منظور افزایش و عمق بخشیدن به یادگیری یادگیرندگان، به اطلاعاتی نیاز دارند تا نحوه ی آموزش خود را به سوی آموزش معنی دار و درست هدایت کنند. به همین منظور، ضرورت دارد که به جای ثبت اطلاعات جمع آوری شده در قالب نمره، به توصیف آن ها اقدام کنیم. در این مقاله به ترتیب ضرورت توصیف نتایج ارزشیابی پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان، فواید توصیف نتایج ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و چگونگی آن بیان خواهد شد.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط پروین لطفی

اغلب دانش آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان آموزشی از مربیان و استادان خود بارها پرسش می کنند که چگونه مطالعه کنیم تا مطالب را بهتر در ذهن سازماندهی کنیم؟ صبح زود مطالعه کنیم یا شب هنگام؟ با صدای بلند مطالعه کنیم یا به آهستگی مطالب را مرور کنیم؟

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط پروین لطفی

جهت دریافت فایل مربوط به (( قانون برنامه پنج ساله توسعه کشور)) بر روی لینک زیر کلیک فرمائید .

 

  فایل ضمیمه


ارسال شده در توسط پروین لطفی
<      1   2   3   4      
خرداد 90 - دبستان مطهره موچش
سفارش تبلیغ

چت روم

ابزار آپلود

تصویر روز

فرم ثبت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان
* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

\ خدمات وبلاگ نویسان جوان

Java Codes