خدمات وبلاگ نویسان جوان دی 89 - دبستان مطهره موچش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخن روز

دبستان مطهره موچش

 


ارسال شده در توسط پروین لطفی

معاونت فناوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در اجرای مفاد سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی مبنی بر فرهنگ‌سازی و ایجاد زمینه مساعد برای به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش و توسعه محتوای الکترونیکی به زبان فارسی، اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی ویژه‌ی دانش‌آموزان و معلمان نموده است.
دستورالعمل برگزاری جشنواره شامل اهداف، محورهای برگزاری، شیوه‌ی اجرا، گروه‌های شرکت‌کننده، نحوه‌ی شرکت، شرایط عمومی محصولات تولیدی، شرایط فنی محصولات تولیدی، ساختار تشکیلاتی و تقویم اجرایی را از لینک زیر دریافت نمایید.

دریافت PDF دستورالعمل برگزاری جشنواره حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی ویژه‌ی دانش‌آموزان و معلمان

همچنین برای اطلاع‌رسانی بهتر، شما می‌توانید پوستر این جشنواره را در سایز A3 از لینک زیر دریافت نموده و در مقابل دید عموم دانش‌آموزان و معلمان نصب نمایید.
دریافت پوستر جشنواره حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی ویژه‌ی دانش‌آموزان و معلمان


ارسال شده در توسط پروین لطفی
ارسال شده در توسط پروین لطفی

 

یکی از معضلات سیستم آموزش و پرورش کشور ما چگونگی برخورد با دانش آموزان خاطی در مدارس است. در کشوری که ناگهان با سیل تبلیغات رادیو و تلویزیونی و مطبوعات برای دور کردن دبیران از به کارگیری تنبیه و جریمه و حتی اخراج دانش آموزان خاطی و قانون شکن از محیط درس، مواجه می شود و فشارهای زیادی بر جامعه تعلیم و تربیت وارد می آید، هیچ کس حاضر نیست راهکاری عملی و کاربردی برای برخورد با دانش آموزان خاطی ارائه دهد. هیچ عقل سلیمی تنبیه دانش آموزان را در محیط مدرسه نمی پذیرد و از آن دفاع نمی کند، بلکه باید بر قبح این روش که خوشبختانه در سال های گذشته از میزان آن به طرز چشمگیری کاسته شده است، تاکید کرد; اما این سوال همچنان باقی است که معلم در برابر دانش آموزان جسور، گستاخ، بی ادب و بدون انگیزه لازم برای ادامه تحصیل چه سلاحی در اختیار دارد؟

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط پروین لطفی

به منظور پویایی نظام آموزش و پرورش از طریق نهادینه کردن تحقیق و پژوهش و نیز تقویت حس کنجکاوی و اشتیاق به تحصیل در دانش آموزان دوره ابتدایی، پرورش قدرت تفکر و حل مسئله و ... شیوه نامه طرح پروژه های علمی جشنواره جابربن حیان به اطلاع می رسد.

بخشنامه و دستورالعمل اجرایی

 راهنمای پروژه علمی

سخنی با کارشناسان

سخنی با معلمان

سخنی با والدین

انتخاب موضوع برای پروژه علمی

جدول زمانبندی و فرمهای داوری جشنواره


ارسال شده در توسط پروین لطفی
   1   2      >
دی 89 - دبستان مطهره موچش
سفارش تبلیغ

چت روم

ابزار آپلود

تصویر روز

فرم ثبت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان
* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

\ خدمات وبلاگ نویسان جوان

Java Codes