خدمات وبلاگ نویسان جوان فروردین 90 - دبستان مطهره موچش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخن روز

دبستان مطهره موچش

شعار روز جهانی بهداشت

7 آوریل 2011 مصادف با 18 فروردین

Antimicrobial resistance and Its spread worldwide

مقاومت ضد میکروبی و گسترش آن در سراسر دنیا

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط پروین لطفی

جهت دریافت فایل های مربوط به تقویم سال 1390 روی لینک های زیر کلیک نمایید

مجموعه ی شماره 1

 

مجموعه شماره 2


ارسال شده در توسط پروین لطفی

مصوبه هشتصد و سی و چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در رابطه با ساماندهی زمان آموزش در دوره ابتدایی، در باقی مانده سال جاری تحصیلی در مدارس داوطلب با رعایت موارد مطرح شده، قابلیت اجرا دارد.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط پروین لطفی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه پنجمین دوره مجلس دانش آموزی به خبرنگاران گفت: برای تعطیل شدن روزهای پنجشنبه برای مدارس ابتدایی ممکن است تنها درصد محدودی از دانش آموزان به مشکل بر بخورند که برای حل این مشکل برنامه ریزی می کنیم تا یک نوبته شدن تمام مدارس ابتدایی را عملی کنیم.
وی افزود: در جاهایی که نمی توانیم مدارس را یک نوبته کنیم فکر اساسی دیگری خواهیم کرد.
وی ادامه داد: با تصویب طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه، 25 ساعت آموزش باید طی 5 روز کاری انجام شود و با توجه به این که 80 درصد موج رضایت عمومی از تصویب این طرح اعلام شده است فرایند مثبتی طی خواهد کرد.
حاجی بابایی گفت: جمع بندی کارشناسان ما این است اگر دانش آموزان ابتدایی شش روز به مدرسه بروند در تحکیم خانواده اثر منفی دارد و علاوه بر آن فرصت زیادی را صرف رفت و برگشت به مدرسه کنند.

احتمال اجرای تعطیلی پنج شنبه های مدارس ابتدایی با آغاز سال 90
وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در حال برنامه ریزی هستیم که اگر اشکالی پیش نیاید بعد از عید طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه در مدارس ابتدایی اجرایی کنیم.
وی گفت: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری آموزش باید در شش روز انجام شود به جز موارد آموزشی که در اختیار خود آموزش و پرورش باشد.
وی تصریح کرد: 20 الی 30 مورد برآورد و پیش بینی کارشناسان بر این بوده که اجرای طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه اثر منفی نخواهد داشت.
حاجی بابایی در پاسخ به این که تکلیف والدین شاغل در روزهای کاری پنج شنبه که دانش آموزان به مدرسه نمی روند چیست، گفت: 90 درصد والدین یا شاغل نیستند، هر دو شاغل نیستند و یا افراد در روستاها و حواشی شهرها زندگی می کنند که عملا مشکلی ایجاد نخواهد کرد که البته مواردی هم هست که فقط پدر شاغل باشد و در واقع این مسئله نیز مشکلی ایجاد نمی کند.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص نامنظم بودن رفت و آمد به مدرسه توسط دانش آموزان و معلمان در روزهای پایانی سال به خبرنگاران گفت: توصیه می کنم که در این خصوص شما وظایفی را انجام دهید.

منبع خبر :   پانا / کد خبر 41652

 


ارسال شده در توسط پروین لطفی
<      1   2      
فروردین 90 - دبستان مطهره موچش
سفارش تبلیغ

چت روم

ابزار آپلود

تصویر روز

فرم ثبت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان
* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

\ خدمات وبلاگ نویسان جوان

Java Codes